در چه مکانی و چگونه سیم خاردار نصب کنیم؟

در چه مکانی و چگونه سیم خاردار نصب کنیم؟

یکی از مهم ترین اقدامات برای حفظ امنیت مکان های خاص، استفاده از حصار و یا فنس می باشد که البته برای امنیت بیشتر می توان در قسمت بالایی آن ها از سیم خاردار استفاده کرد. این مورد یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات برای ایجاد امنیت می باشد و می توان آن را در هر مکانی استفاده کرد.

سیم خاردار مورد استفاده ی افراد زیادی قرار گرفته است زیرا دارای مزیت های فراوانی می باشد. از جمله مهم ترین این مزیت ها می توان به قیمت پایین این سیم ها، تنوع بالای آن،  سرعت نصب بالا، راحت بودن نصب، امنیت بالای سیم و امکان استفاده آن در هر مکانی اشاره کرد.

برای نصب این سیم ها باید تجربه و دقت لازم را به عمل آورد تا کارایی لازم را داشته باشد. زیرا اگر افراد برای نصب تجربه ی لازم را نداشته باشند نمی توانند امنیت مکان مورد نظر را حفظ کنند و با مشکل مواجه خواهند شد.

کاربرد های سیم خاردار

سیم های خاردار می توانند با اهداف مختلف و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. از جمله مهم ترین کاربرد های این سیم ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

این سیم ها می توانند برای جدا سازی فضا ها مورد استفاده قرار بگیرند. به همین دلیل می توان برای مرز بندی و حصار کشی باغ، باغچه و زمین های کشاورزی از این سیم ها استفاده کرد.

سیم های خاردار همچنین می توانند برای ایجاد امنیت نیز به کار روند. به همین سبب می توان برای ایجاد امنیت خانه ها و ساختمان ها، باغ ها، فرودگاه ها، کارخانه های بیرون شهر، مکان های امنیتی مانند انتظامی و پادگان ها از این سیم ها استفاده کرد. از این سیم ها برای مرز های کشور نیز استفاده می شود.

بر حسب مکان مورد استفاده می توان یکی از انواع سیم های خاردار را استفاده کرد. به طور مثال برای مکان های معمولی می توان از سیم خاردار خطی و معمولی استفاده کرد. اما اگر قصد دارید امنیت بیشتری برای محل مورد نظر ایجاد کنید، باید از سیم های حلقوی و لیزری استفاده کنید. این سیم ها برای جلوگیری از ورود حیوانات و سارقان مورد استفاده قرار می گیرند. 

نصب سیم های خاردار

همانطور که بیان کردیم سیم خاردار را برای اهداف مختلفی نصب می کنند. نصب این سیم ها کاملا راحت می باشد و به سرعت می توان آن ها را نصب کرد. به همین دلیل لزومی ندارد که افراد برای نصب آن ها مهارت خاصی را دارا باشند. تنها داشتن تجربه کافی می باشد.

سیم های خاردار انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها نیز نحوه ی نصب متفاوتی دارند. اما به طور کلی برای نصب تمام این سیم ها باید ابتدا مکان مورد نظر را بررسی کرد و آن ها را نشانه گذاری کرد تا بتوان برای آن نقشه کشید و به راحتی سیم را نصب کرد. رعایت موارد ایمنی برای نصب سیم های خاردار بسیار مهم می باشد.

برای ایجاد امنیت بیشتر و بالا بردن کیفیت کار باید از بست های محکم و مقاوم استفاده کرد. انتخاب میله نیز بسیار مهم می باشد و باید با توجه به فنس و میزان کشش سیم ها انتخاب شوند. برای نصب نیز باید ابتدا از پایین کار شروع کرد و به بالا رفت. اگر سیم های شما کششی هستند می توانید در زمان نصب آن ها را کشید. البته باید دقت کنید که میزان کشش نباید بیش از حد باشد زیرا ممکن است به سازه ی شما آسیب وارد شود.

یکی از انواع سیم خاردار هایی که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است، سیم های حلقوی می باشند. زیرا این سیم ها مقاومت بالاتری دارند به همین سبب می توانند امنیت بالا تری نیز به ارمغان آورند. برای نصب این سیم ها می توان از دو روش دیپلمات و نظامی استفاده کرد. در روش نظامی باید ابتدا پایه های نگه دارنده ای روی مکان مورد نظر نصب شود و پس از آن سیم های خاردار روی آن قرار بگیرند و به وسیله ی بست های مقاوم به پایه ها محکم شوند. نصب به شیوه ی دیپلمات باعث می شود که به زیبایی محل خللی ایجاد نشود و در عین حال امنیت آن حفظ شود.

برخی از محصولات ما

در زیر میتوانید برخی از محصولات گروه پارسیس را مشاهده بفرمایید.

 

مفتول مسوار

 

مفتول گالوانیزه

 

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای “در چه مکانی و چگونه سیم خاردار نصب کنیم؟

  1. حسن شکرچی گفته:

    سلام . سوالی داشتم . من برای حصار دیوار باغ که با بلوک سیمانی ساخته شده است به طول حدود 700 متر سیم حلقوی تبری لازم دارم و در ضمن میخواستم بدانم نصب به شیوه ی دیپلمات به چه صورت هست . 09121269438

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02133983724